Основи пейзажної зйомки ч. 3
Пейзажне фото – справа, яка потребує постійного вдосконалення та набуття нових навичок. Звичайно, осягнути усі тонкощі цього жанру відразу – досить важко, тому “Українська фотографія” і надалі намагається допомогти Вам розібратися в основах пейзажу, щоб Ваші фотографії подобалися і Вам, і Вашим близьким. У наших попередніх статтях ми говорили про основні моменти пейзажної зйомки – золоту годину та правило перспектив.
Сьогодні ж ми поговоримо про маленький нюанс, який, проте, може зіграти чудовою складовою фотографії. Мова піде про використання людського силуету в кадрі.
Для чого це потрібно? Зокрема для того, щоб зробити кадр цікавішим. Якщо Ви хочете показати саме велич і могутність природи, хорошим трюком є зйомка людини на її фоні. Таким чином, глядач може собі уявити, якою, наприклад, за висотою є гора на фото, якщо на її фоні стоїть крихітна людина. Проте, ставити людину в кадрі будь-де – це досить поширена помилка.
Зазвичай, усі новачки фотографують людину рівно посередині і, як насідок, це навпаки заважає при перегляді, адже неможливо розглянути пейзажні деталі, які знаходяться на фото.
Людина – це яскрава і цікава точка, за яку людському оку легко зачепитися та почати розглядати фотографію. При використанні людського силуету в кадрі намагайтеся ставити людину не посередині, а у точках так званого “золотого січення”. Зрозуміти де ці точки дуже просто – поділіть умовно кадр двома вертикальними та двома горизонтальними лініями. Саме на перетині цих ліній розташовуються точки “золотого січення”, яке завжди використовується при побудові композиції кадру.
Таким чином Ви отримаєте правильну композицію із головним та другорядним предметами та кадр, який цікаво буде розглядати. Правило ж це стосується не лише людини, але й, наприклад, тваринок чи інших оригінальних предметів у кадрі, які можуть потрапити у Вашу фотографію.
А Ви погоджуєтеся з тим, що пейзажне фото стає багатограннішим та цікавішим для людського ока при використанні людського силуету?
Основи пейзажної зйомки ч. 1
Основи пейзажної зйомки ч. 2
Основи пейзажної зйомки ч. 4