Як предметна фотографія впливає на продаж товару
Звичайно, кожен продавець хочете реалізувати якнайбільше виготовленого товару. Тому відкриває не лише реальні магазини, але й віртуальні. Так, як сьогодні Інтернет заполонив наше життя та більшу частину дня ми проводимо у мережі – ця ідея досить успішна. Але, покупець, який купує товар в Інтернеті мусить бачити його. Часто продавці використовують відео опис продукції або ж метод “3Д“. Проте, на сьогоднішній день ці методи досить затратні. Саме тому тут в дію вступають фотографії, адже вони вимагають для себе менше часу та коштують дешевше. Причому, предметна фотографія прямо пропорційно впливає на продаж товару. Чим якісніша та детальніша предметна фотографія, тим більше покупців вона може привабити.
Проте, зробити якісну предметну зйомку не просто. Для цього потрібно знати декілька нюансів, які допоможуть вам правильно позиціювати свій товар. І сьогодні у статті ми хочемо звернути на них увагу.
Перш за все, предметна зйомка має надати клієнту наступну інформацію:
- Розмір товару (ідеально, якщо буде зроблене порівняння до інших товарів);
- Комплектацію товару (що входить у комплект до основної покупки);
- Додаткові функції, якщо такі є;
- Чи потрібно складати товар (тоді потрібно зробити фотографії, на яких товар представлений в розібраному стані з усіма деталями і у зібраному вигляді);
- Вигляд товару з усіх боків.
Пам’ятайте, що однієї фотографії недостатньо
Практично усі товари об’ємні. Одну фотографію товару ви можете зробити лише тоді, коли продаєте папір. У інших випадках предметна фотографія має показати товар з усіх сторін. Покупець має знати все про його потенційний смартфон чи рюкзак. Це так, як у звичайному магазині: зайшовши в інтернет магазин, покупець має відчути можливість відчути товар на дотик. Клієнти, що роблять покупки в інтернеті, найбільше часу витрачають саме на фотографії. Переглядаючи їх, вони можуть зрозуміти, як річ, яку вони бажають придбати буде виглядати збоку, спереду чи зверху. В іншому випадку вони не звернуть на неї увагу. Тому ви маєте надати клієнту саме таку серію фотографій.
Завдяки цим фото, клієнт зможе скласти у голові цілісну картинку і точно знатиме, як виглядає товар, який він бажає придбати.
Справжні предметні фотографії – це абсолютна перевага вашого товару
Бувають ж такі сайти, де все виглядає фальшиво. Або видно, що фото на сайті не справжні, а використані, як фото з інших сайтів, та не відповідають справжнім характеристикам товару. Або ж усі товари виглядають так, що неозброєним оком видно руку «фотошопу», що змінила товар до невпізнання.
Звичайно, що чим більше людина має справу із фототехнікою, тим краще може розпізнати справжність фотографії. Проте, це також має безпосередній вплив на клієнтів та їхній майбутній вибір. Адже, дивлячись на фотографії, і розуміючи, що вони не відповідають дійсності, клієнт може запитати себе: «Якщо фото несправжнє, то як я можу знати, який саме товар я куплю? Які цінності у продавця, який цей товар продає?». Саме через ці запитання, які виникатимуть у вашого потенційного клієнта, предметна фотографія відіграє настільки важливу роль.
Не забувайте, що предметна фотографія передбачає інтерес до деталей
І, звичайно, невід’ємним елементом предметної фотографії називають детальність. Особливо зверніть увагу на наступний нюанс: завжди робіть макрознімок цікавої дрібнички на товарі (звісно якщо вона є). Якщо, до прикладу, Ви продаєте вишиванки, зробіть фотографію, на якій чудово видно хрестики на сорочці. Так клієнт зможе детально розглянути товар та зрозуміти, що ви нічого не приховуєте і стан вашого товару насправді чудовий. І це стосується усіх деталей, на які клієнту варто звернути увагу. Адже саме ці деталі відрізняють ваш товар від аналогів.
Ваш сайт – це фактично така ж вітрина магазину, тільки в мережі. І від того, як на ній буде представлений товар, залежить об’єм його продажу. Предметна фотографія в цьому випадку – невід’ємний елемент вашого успіху.