Що має знати фотограф, який хоче знімати для світових брендів?

  • Чи знаєте ви, що зовсім необов’язково мати найкрутішу камеру, необов’язково навіть знати, що таке експозиція, аби заробляти великі гроші у сфері фотографії?
  • Чи знаєте ви, чому гонорар фотографа складає менше десяти відсотків від вартості рекламної зйомки?
  • Чи знаєте ви, чому найбільш високооплачувані фотографи світу проводять приблизно чотири зйомки на рік?
  • Чи знаєте ви, чому поганий настрій дівчини бренд-менеджера безпосередньо впливатиме на кількість коментарів від клієнта та тривалість зйомки?
Книга: Invisible photo business

Invisible photo business: Що має знати фотограф, який хоче знімати для світових брендів

Тут ви дізнаєтеся відповіді на ці та багато інших запитань, які дадуть вам змогу краще уявити, що таке фотобізнес. Це машина часу, яка покаже шлях людини у фотографії від підніжжя і до вершин. Я щиро сподіваюся, що ця книжка допоможе вам уникнути великої кількості помилок, яких припускаються початківці, і сконцентруватися на головному.

Насамперед, я хочу привітати вас, ви — творець. Ви — людина, яка не просто бачить навколишній світ особливим чином; ви володієте унікальним талантом продемонструвати всім, як саме ви його бачите. Не вірте тим, хто каже, що фотографія — це просто.

Будь-яке мистецтво схоже на телепатію. Мистецтво фотографії пішло ще далі, воно дає змогу роздрукувати на папері власні думки про світ та презентувати їх у матеріальному еквіваленті.
І не важливо, скільки вам років і який у вас багаж знань: якщо вам хоча б п’ятеро людей (окрім родичів) сказало, що у ваших знімках щось є, якщо ваші друзі просять вас зняти їх для аватарок у соцмережах, або ви так вмієте сфотографувати ранкову вівсянку для інстаграму, що інші можуть відчути її смак, запах та ваш настрій, ви — у клубі обраних.

Моє завдання — привідкрити вам завісу рекламного фотобізнесу. Вказати на вади та переваги роботи рекламного фотографа. Повідати про те, які перешкоди чекають на вас зі сторони рекламодавців та агенцій, що їх обслуговують. Деякі з описаних у цій книжці речей для реалізованих фотографів здаватимуться банальними. Однак, як показав мій досвід майстер-класів, презентацій, та й просто неформального спілкування, для початківців  навіть елементарні речі залишаються невидимими.

Сподіваюсь, усе це допоможе вам відчувати себе впевненіше у просуванні на ринку і навчить заробляти гідні гроші улюбленою справою. Ви ж чули, що за день зйомок рекламний фотограф отримує стільки ж, скільки менеджер середньої ланки за місяць?

Ця книжка не для тих, хто хоче навчитися фотографувати. Для цього є інші книжки, інтернет-ресурси, фотошколи. Хоча, чесно кажучи, я не вважаю, що бути «ботаном» у фотографії аж так необхідно. Фотограф — як режисер на зйомках фільму, він має пропустити через себе речі та людей, і за допомогою таланту та досвіду відтворити власне бачення того, що його оточує.

Замовити книгу можна безпосередньо на сайті видавництва Pabulum.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.