Основи пейзажної зйомки ч.1
Для багатьох людей, природа – це джерело натхнення, заряд позитивної енергії та справжнє місце відпочинку. Проте, коли ти – фотограф, окрім того, щоб просто насолоджуватися красою, яка тебе оточує та зберегти цю картинку у своїй пам’яті, ти ще відчуєш потребу зберегти її у пам’яті твого фотоапарату.
Можливо, щоб переглянувши її, згадати ті почуття та емоції, які вирували у даний момент, а можливо для того, щоб ті ж емоції, завдяки твоєму фото, відчули й інші. А можливо, ти мрієш про те, щоб твоє фото прославило українську фотографію на міжнародних конкурсах. Мета в кожного своя. Проте часто буває так, що наше око розрізняє набагато більше, ніж здатна розрізнити фотокамера і передати те, що ти бачиш на екран фотоапарату. Все ж таки до досконалості наблизитися можливо.
Що ж стосується зйомки пейзажних фото, щоб це зробити, потрібно слідувати декільком правилам, які точно стануть Вам в нагоді при виборі даного жанру. У цій статті ми поговоримо про перше та найголовніше правило пейзажної зйомки.
Отже, перш за все, пейзаж слід фотографувати у так звану “золоту годину”.
Золота година – це орієнтовно 20 хвилин до сходу сонця та близько 40 хвилин після сходу сонця (аналогічно із заходом сонця).
У цей час світло м’яке, немає перепадів між світлими ділянками та тінями, завдяки чому фотографія буде однаково освітлена, без “завалів” у чорне чи пересвітів. Сонячним променям у цей період часу потрібно пройти в атмосфері довшу відстань, тому світло стає золотаве.
А ще вагомим аргументом фотографування в цей час є те, що сонце світить збоку, завдяки чому тіні м’які та створюється хороша текстура. Цим правилом стараються користуватися усі пейзажні фотографи України, тому українські фотографії так захоплюють іноземців та передають їм красу нашої землі.
А Ви при зйомці користуєтеся цим правилом? Чи готові Ви змусити себе на відпочинку, наприклад, у горах, встати о шостій годині ранку для того, щоб отримати бездоганні та правильно освітлені фото?
Основи пейзажної зйомки ч. 2
Основи пейзажної зйомки ч. 3
Основи пейзажної зйомки ч. 4